Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1
  • 2

AIHE: terran taustakuva

Vs:terran taustakuva 26.11.2006 21:22 #184759

• Mantsy
  • Mantsy hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Olen teettämässä lähialueella sijaitsevassa mainostoimistossa 100 x 100cm taustaa. Hinta vain hiukan pompsahtaa :) Tuli mieleeni, että miten olette tehneet taustakuvia isoihin kokolasi terroihin, vai teettekö heti kalliotaustan jos riittävän isoa taustakuvaa ei saa?
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Partiksella 27.11.2006 19:07 #184832

• Lethe
  • Lethe hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
on sellanen aavikkonäkymä, kaktuksia ja kallioita ja hiekkaa. Aika hyvä ilmeisesti kun lisko yrittää joskus mennä siihen sisälle.

Vs:terran taustakuva 30.11.2006 17:11 #185126

• yosei
  • yosei hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
miulla on vihreetä silkkipaperii ja valo terran takana. näyttää oikein kivalta. :)

Vs:terran taustakuva 03.12.2006 17:23 #185354

• Mantsy
  • Mantsy hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
miulla on vihreetä silkkipaperii ja valo terran takana. näyttää oikein kivalta. :)

Tämmösistä ratkaisuista olis kiva kuulla lisää. Itse en ole ylimääräisellä mielikuvituksella siunattu, joten hallelujaa kopiointi :)

Vs:terran taustakuva 20.12.2006 23:58 #187365

• ^ali^
  • ^ali^ hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
No mulla on terrassa sellanen akvaarioon tarkotettu tausta. Se on aika vihree ja näyttää vähän viidakolta. Samallainen on akvaariossa
-ali

Vs:terran taustakuva 21.12.2006 02:16 #187392

Näin yhdellä kaverilla sellaista harmaata silkkipaperin tai ohuen pahvin näköistä aaltoilevaa paperia tai pahvia terran taustana. Se näytti yllättävän hyvältä, ihan kuin kiviseinämältä. :) Näytti hieman sellaiselle aaltoilevalle materiaalille mitä on yleensä omenien välissä kaupan vihannesosastolla, mutta ei niin jyrkillä "aalloilla"... :D
I am going to live forever... or die trying!
RogueStar kotisivu :: RogueStar YouTube

Vs:terran taustakuva 21.12.2006 23:03 #187503

Tuli mieleeni, että miten olette tehneet taustakuvia isoihin kokolasi terroihin, vai teettekö heti kalliotaustan jos riittävän isoa taustakuvaa ei saa?
Mä maalasin akryyliväreillä taustan. Siis teippailin A4 papereita yhteen niin paljon että tuli sopivan kokoinen ja maalailin päälle. Tuli ihan jees, kun akryylivärit on niin paksua, että peittävät nuo papereiden liitoskohdat melkein näkymättömiin.
Kun itse en ole nähnyt tarpeeksi isoa taustapaperia valmiina.

Vs:terran taustakuva 28.12.2006 06:10 #187846

• Leiu
  • Leiu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Täälläkin ollaan painittu tuon ongelman kanssa, että ei meinaa löytyä sopivan kokoista taustapaperia terraan. Korkein, mitä netistä/eläinkaupasta on löytynyt, on 50cm, kun tarvitsisin 60cm korkean. Harkinnassa on kyllä pyytää erästä kaveria (joka omistaa mainostoimiston) tekemään meille jonkin kivan ja viljikselle sopivan.

Vs:terran taustakuva 28.12.2006 23:21 #187900

• Kekko
  • Kekko hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Täälläkin ollaan painittu tuon ongelman kanssa, että ei meinaa löytyä sopivan kokoista taustapaperia terraan. Korkein, mitä netistä/eläinkaupasta on löytynyt, on 50cm, kun tarvitsisin 60cm korkean. Harkinnassa on kyllä pyytää erästä kaveria (joka omistaa mainostoimiston) tekemään meille jonkin kivan ja viljikselle sopivan.

Kyllä noita 60cm taustojakin löytyy. Juuri ostin itsellenikin sellaista. Jyväskylässä ja Tampereella ainakin on.

Vs:terran taustakuva 29.12.2006 10:02 #187939

• Leiu
  • Leiu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
^Höh, täältä Mikkelin Reppiksestä sanoivat juuri tänään, ettei 60cm korkeaa terrataustaa valmisteta.
Minua on huijattu. :F

Vs:terran taustakuva 29.12.2006 20:00 #187975

Itselläni on aavikkotausta ja Leopardigekkoni Lauva yrittää ainakin noin 20 kertaa päästä sinne.

Vs:terran taustakuva 24.01.2007 16:16 #191035

• supez0r
  • supez0r hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Terraarioeläimet.net
jepa. arvatkaapas oliko hauskaa väkertää 170x150 cm tausta?
leikkelin pienemmästä taustapaerista kollaasin ja tuli osittain syntisen ruma kun pääsi laiskistumaan. Mutta on paremman näköinen kuin valkoinen seinä.

ihan hyvä idea on opstaa valkoista kangasta ja maalata siihen itse:D

Vs:terran taustakuva 25.01.2007 18:19 #191162

• Norppa
  • Norppa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Minulla on kaikissa terraarioissa jonkinlainen itsetehty taustapaperi.
Päivägekolla on paksu valkoinen paperi johon on liimattu kuivattuja kasvien lehtiä yms. Hieman kökkö vielä, joten sitä pitäisi vielä vähän muokata.

Kiinankellosammakoiden tulevaan akvaterraarioon olen tehnyt taustan leivinpaperista jonka olen värittäny kallion väriseksi hiilellä ja pastelliliiduilla. Lopuksi olen rytistelly hieman leivinpaperia jotta se ei olisi niin tasaisen näköinen ja laittanut sen sitten terraarioon kiinni. Tämä väkerrys näyttää suhkot mukavalle kalliotausta kanssa.

Joutuuhan sitä pientä taiteiluakin harrastamaan tässä harrastuksessa. ^^;
  • Sivu:
  • 1
  • 2
Sivu luotiin ajassa: 0.351 sekuntia

Yhteistyössä