Miten tyhjentää roskakori luonnoksista?
 | | |
|
Aihe: Miten tyhjentää roskakori luonnoksista?
|
|
Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 1 vuosi sitten
|
|
|
Heippa,
miten saan tyhjennettyä yksityisviestien "roskiksen" noista luonnoksista? Olen yrittänyt tavoittaa erästä jäsentä, mutta hän ei voi viestejä vastaaottaa koska hänellä ei ole tilaa uusille viesteille.
Mutta miten siis poistuvat nuo viestit? Ovat jämähtäneet sinne "roskiin".
Muokkasin hieman otsikkoa.
-Tr1n1ty-mode
|
|
|
|
Viimeksi muokattu: 14.07.09 21:10 Tr1n1ty.
|
|
|
Vs:Roskis tyhjäksi?! 1 vuosi sitten
|
|
|
Minulla on sama juttu. Luonnokset ei poistu roskiksesta vaikka mitä tekis! Tämä ongelma on ollut jo pidemmän aikaa, ja käy pikkuhiljaa hermoille. Kaikkien muiden bugien lisäksi siis...
Eli luulen sen olevan vain bugi muiden joukossa, eikä käyttäjän vika.
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 1 vuosi sitten
|
|
|
Aihetta sivuten, vastaanottaja ei siis saa noita luonnokseksi tallentuneita viestejä tyhjennettyään yksityisviestinsä?
|
|
|
|
Allekirjoituksesi on liian pitkä. -Tr1n1ty
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 1 vuosi sitten
|
|
|
Heippa,
luulen että hän saisi viestini jos hänellä tilaa yv-postissaan olisi. Nyt kun hänellä tilaa ei ole, niin jokainen lähetysyritys tallentuu mun luonnoksiin. Sieltä kun niitä yritän poistaa, ne siirtyvät roskiin. MUTTA: roskiksesta ne eivät sitten lähdekään enää mihinkään, vaikka kuinka yritän niitä poistaa.
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 8 kuukautta, 1 viikko sitten
|
|
|
Sama juttu täällä, viestit on suoraan sanottuna jämähtäneet roskapönttöön:D
|
|
|
|
|
|
|
Vs:APUA ! Roskis EI tyhjene ! 7 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
Nyt kyllä risoo. Miten ihmeessä saan nuo roskiin siirtämäni sadat viestit pois. Eli siis roskiksen tyhjennettyä.
Kun kummasti valtava määrä (satoja) aiemmin roskiin poistamiani viestejä olikin palannut takaisin.
Poistelin niitä nyt pitkän tovin ja mitä huomasinkaan. Sitä roskista en ainakaan itse osaa tyhjentää.
Kammotus jos ne tulevat jälleen takaisin.
|
|
|
|
-geggo-
|
|
|
Vs:APUA ! Roskis EI tyhjene ! 7 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
Jep, mullaki ne tuli takas yhden kerran (yli 100 viestiä) Joten tiedän kokemuksesta, noita ei oo kiva poistella:/
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten
|
|
|
Eikö roskakoria siis ole mahdolista tyhjentää lainkaan???Edes yksitellen oloisi hyvä saada viestejä poistettua muutenhan tukkiutuu koko systeemi.
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 6 kuukautta, 1 viikko sitten
|
|
|
Lethe kirjoitti:
Eikö roskakoria siis ole mahdolista tyhjentää lainkaan???Edes yksitellen oloisi hyvä saada viestejä poistettua muutenhan tukkiutuu koko systeemi.
Tämän asian kanssa itekkin päätä seinään hakannut, on kyllä aika tyhmästi suunniteltu systeemi..
|
|
|
|
Katoppa nyt tuota muijaa. Persepyörii kun onnenpyörä, paljon se lupaa, mutta mitään se ei anna..
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 4 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
HAH!
Minä kun luulin että olen vain sokea, mutta nähtävästi täysi roskis on muidenkin ongelma! Olis kiva kyllä saada se tyhjäksi, etenkin jos se rupeaa niitä sieltä palauttelemaan tai tukkii koko postin :/
|
|
|
|
Eläinten maailmassa eläinten ehdoilla, metallimusiikkia unohtamatta ;)
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 4 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
^juu et ole sokea, mutta ei pelkoa, tietääkseni postilaatikkoon mahtuu viestejä reippaanlaisesti.
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Miten tyhjentää roskakori luonnoksista? 4 kuukautta, 2 viikkoa sitten
|
|
|
Yksityisviestien roskakori toimii jälleen. Viestit poistuvat automaattisesti 10päivän kuluttua kun olet viestin siirtänyt roskakoriin.
|
|
|
|
Viimeksi muokattu: 14.03.10 14:42 NuanReptiles.Syy: typo
|
|
|
 | | | Miten tyhjentää roskakori luonnoksista?
|